کیااا میخان توی علوم نمره خوب بگیرن👍✋ دستیاران بالااا.
ببین اگه میخای نمره خوب بگیری.اگه میخای من جواب رو برات بگم.اگه میخای و......
من جواب سوال هایی رو که میخاین موقع امتحان براتون میگم ولی شرایطی داره👇👇👇👇👇👇
اگه شرایطش رو میخای بدونی بدوووووو بیا داخل نظرسنجی بپرس
(کسی رو نداری بهت تقلبی برسونه داخل امتحانات🤭🤭 بیا پیش من و به هیچ کس نگو که تقلبی کردی🙂🙃🤪🤫)بیااا که شرایطش رو برات بگم و خسیسی نکن . اگه شرایطش رو دیدی و برات سخت بود بهم بگو .باهات راه میام