سلام اینو من با برنامه نقاشی دیجیتالی کشیدم تازه نصب کردم برای اولین نقاشی چطوره نظرتون برام مهمه خواستم فقط بگم نظرتون چیه منظور دیگه‌ای ندارم اگر دوست دارین برنامه رو بگم بهم بگید ✨

جواب ها

سلام عزیزم🎀 خیلی قشنگه❤️😘
خیلی کیوته 💖 برنامه ت چیه ؟ عکس بفرست
سلام عزیزم خیلی قشنگ کشیدی ✨️🌺❤️
Fatima

بدون درس

خیلی قشنگه عزیزم
خیلی قشنگه موفق باشی😊

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن