Ni Ni

فارسی نهم.

سلاممم بچه ها میشه نظرتون رو درمورد این شعری که دیشب نوشتم بدونم؟! *از خودت می پرسی حالِ دلم چگونه است؟! یا که رفتی که دگر تنها و بی پروانه شوی؟! *بستی در عشق و عاشقی را اما! نگذار از بی اعتنایی بی وفا شوی! *بی وفایی زِ بی وفایان عیب نیست! دل به من دِه که زِ دست همه کس،بیگانه شوی! *نکند بروی و دگر نگاهم نکنی؟! بروی و زِ غم عشق فرزانه شوی! *نکند دگر تماشایم نکنی؟! بروی و زِ غم دل،خاموش شوی!

جواب ها

جواب معرکه

𝓶𝓸𝓸𝓷

فارسی نهم

عالی منم شعر مینویسم خیلی خوب نوشتی افرین

جواب معرکه

Deli👾

فارسی نهم

عالییی

جواب معرکه

maral

فارسی نهم

وای آفریننننن خیلی خوبه انصافا راستی منم شعر مینویسم هروقت خواستی باهم هم فکری میکنیم 🥹🫶🏻
Amirali:)

فارسی نهم

چگونه و پروانه بهم نمیخونه

جواب معرکه

Mitra

فارسی نهم

خیلی عالیه❤👌👌👌👌👌👏👏👏👏
sety

فارسی نهم

عالیه ذوق سراییدن شعر رو داری تمرین کنی بهتر هم میشی👌✨️

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن