سلاممم بچه ها میشه نظرتون رو درمورد این شعری که دیشب نوشتم بدونم؟!
*از خودت می پرسی حالِ دلم چگونه است؟!
یا که رفتی که دگر تنها و بی پروانه شوی؟!
*بستی در عشق و عاشقی را اما!
نگذار از بی اعتنایی بی وفا شوی!
*بی وفایی زِ بی وفایان عیب نیست!
دل به من دِه که زِ دست همه کس،بیگانه شوی!
*نکند بروی و دگر نگاهم نکنی؟!
بروی و زِ غم عشق فرزانه شوی!
*نکند دگر تماشایم نکنی؟!
بروی و زِ غم دل،خاموش شوی!