پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
هشتم
بدون درس
بازگشت
ᑭOYᗩ
بدون درس
.
برای ریاضی ترم دوم 1۶ خوبه؟ نوبت اولم ۱۷ بودم🤩🤩😂
جواب ها
پارادوکس
بدون درس
خوبه افرین
千卂尺乙卂几乇卄
بدون درس
اصلا معرکس 16 پسر عمه بیسته اصلا به دل نگیر شاد باش ..... عالی 👍 👍
Mohadeseh
بدون درس
خوبه اما چون مجازی بوده بنظرم بیشتر باید میشدی اگر هم حضوری بوده عالیه چون تدریس ها مجازی بوده البته بستگی داره ببینم در چه حد بوده امتحان
Danyl Mohamady
بدون درس
۱۶ از نظر معلم ها نمره برای دانش آموزان پرتلاش و خوبه اوکی آفرین 👏👏👏👏👏👏
yekta
بدون درس
باریکلاحح😂💅🏻
عَزازیلـღ ☆. شاعِرڪ پُرساט ♬☠♬.
بدون درس
همینم خوبح بخون
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن