ᑭOYᗩ

بدون درس.

برای ریاضی ترم دوم 1۶ خوبه؟ نوبت اولم ۱۷ بودم🤩🤩😂

جواب ها

پارادوکس

بدون درس

خوبه افرین
اصلا معرکس 16 پسر عمه بیسته اصلا به دل نگیر شاد باش ..... عالی 👍 👍
Mohadeseh

بدون درس

خوبه اما چون مجازی بوده بنظرم بیشتر باید میشدی اگر هم حضوری بوده عالیه چون تدریس ها مجازی بوده البته بستگی داره ببینم در چه حد بوده امتحان
Danyl Mohamady

بدون درس

۱۶ از نظر معلم ها نمره برای دانش آموزان پرتلاش و خوبه اوکی آفرین 👏👏👏👏👏👏
yekta

بدون درس

باریکلاحح😂💅🏻
همینم خوبح بخون

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن