maral

بدون درس.

میشه یکی توضیح بده چرا زندگی اینقدر سخته ؟ 😔🖤🥀

جواب ها

Ni Ni

بدون درس

خب گلم زندگی سختیای خودشو داره اما شما خودتو نباز قوی بمان!
Artimis.N¹⁸

بدون درس

خاستم بگم مو زندم
هعی و منی ک افسردع شدم😂بخاطر حرفففف مردم
گنجشک

بدون درس

شاید چون سخت میگیری🦦
SEPIDEH

بدون درس

چون که زیرا🙄😟
آتن⭐آتن

بدون درس

خب اگه سخت نبود که دیگه اسمش زندگی نبود کهههه🤧🙁

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن