فاطمه

ریاضی هشتم.

سلام بچها چطورین میگم موافقین ی گروه بزنیم برای درس های مدرسه و اشکالات و مشورت کردن ....... ؟ هست کسی ک گروه بزنه ؟

جواب ها

سلام خوبی من که موافقم ولی من فقط شاد دارم و تو شادم نمیشه گروه زد
هیچوقت واسه درس استفاده نمیشه.🗿‌👍🏻
من زدم بدم برین تو ش ولی ایتا هست همه چیز داره
.......

ریاضی هشتم

اره اوکیه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن