خب... نگفتید هفتمی ها کی درس هاتون تموم میشه؟😂😂

جواب ها

ارع نگفتید😐🎀
𝓡𝓪𝓱𝓪

بدون درس

وقت گل نی
بیخیال آوین الان دوباره غر میزنن (بعضیااااااا)😁😂😂💔
30 خرداد درس ها وازمون ها تمام می شود
آنقدر هم که فک میکنید هفتم آسون نیستااا بیاید پاره برمیگردید😂😂
امیر عباس

بدون درس

مهر و اونوقت میریم هشتم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن