بیچاره

بدون درس.

کسایی که برا نمونه و تیزهوشان میخونید میگم پیام های آسمانی سوالاش خیلی سطحش بالاعه یا نه؟! چون پارسال که خیلی راحت بود قسمت های پیام های آسمانی؟! بعد اینکه آیه ای که میده از خود کتاب هست یا نه باید بتونی همون جا معنی کنی بتونی تست بزنی؟! ممنون میشم جواب بدید🥹🥹

جواب ها

یه ساعت توضیح دادم برات نیومد
آره نمونه دولتی سوالات ش از کتاب هست و سطح ش خیلی پایینه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن