کسایی که برا نمونه و تیزهوشان میخونید میگم پیام های آسمانی سوالاش خیلی سطحش بالاعه یا نه؟!
چون پارسال که خیلی راحت بود قسمت های پیام های آسمانی؟!
بعد اینکه آیه ای که میده از خود کتاب هست یا نه باید بتونی همون جا معنی کنی بتونی تست بزنی؟!
ممنون میشم جواب بدید🥹🥹