جوجو🐣

بدون درس.

بچه ها من ازتون کمک میخوامممم من دوست دارم برم تجربی ولی فک نکنم نمره بیارم میشه بگین چکار کنم معدل نوبت دوم کلاس هفتم19و 19صدم بود هشتم19بود نهم نوبت اولم 18شد ولی فعلا نگفتن که بینم نوبت دوم چکار کردم

جواب ها

Ehsan ²

بدون درس

به معدل نیست باید علوم ریاضی بالا باشه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن