پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
چهارم
بدون درس
بازگشت
❤خطر ❤
بدون درس
.
شلام یچه ها من دو دستممشکشته بابد بختی رارم مینویسم،اما چون،دستم،شکشه بود مجیور یودم که، تو پرسان نباشم،یک ماه نیودم دلم خیلی یراتون تنگ شده امید وازم که زود تر دستام خوب شن اما خوشحالم باز یکم با ها تون هستم
جواب ها
Niosha
بدون درس
انشاالله آمین🎀 بحرفیم؟ این پروفایل برای تو🎀
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن