سلام
همه چیز پولدار شدن نیست عزیز
یکی خیلی کار میکنه دیسک کمر میگیره دیگه تمام شده هست زندگیش تقریبا
کار کردن تا کی ؟ دیگه ادم تا یه سنی میتونه کار کنه بعدش چیکار کنه ، پولم نمیاد نمیگه چون نمیتونی کار کنی میام جیبت ؟
اینم شرطه که ادم با یه مقدار علم عقل زندگی کنه از دنیا بره و حداقل بدونه توی چه دنیایی داره زندگی میکنه و دید اش باز بشه
شاید توی تحصیل اونم فقط ایران نتونه درامد زیادی به دست بیاره ولی در عوض احتمال اش کمه از ساختمون بیوفته زمین قطع نخاع بشه ، احتمال اش کمه دستش بشکنه احتمال اش کمه پاش بشکنه و دغدغه ای اینو نداره فردا کار هست نیست یا مشتری هست یا نیست
همین چندتا از بازار های تهران کلا تعطیل شدن و بی درامد هستن ولی تنها کسی که درامد داره همون معلم کارمندیه که به حقوق اش میخندیم و بماند وقت ازادش