پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
هشتم
بدون درس
بازگشت
سلدا
بدون درس
.
بچه ها اینجا کسی واسه تیزهوشان میخونه؟؟
جواب ها
زیبا
بدون درس
نه سال دیگه انشالله
یک دانش آموز پایه هشتم
بدون درس
من نمونه درس میخونم اما دارم برا تیزهوشان هم میخونم 😅
خانوم وای y✨
بدون درس
دو سال دیه انشاالله چون برای پذیرش سال هفتم و دهم داره
Mohadeseh
بدون درس
نهم شروع میکنم واسه نمونه
Danyl Mohamady
بدون درس
من میرم یه موسسه پیشرفته اسمش موفقیت تو پاسداران تهران برای تیزهوشان علامه حلی 😎😎😎😎
F.Z.A _girl
بدون درس
من بدبخت از همین حالا دارم میخونم☹️☹️☹️
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن