سوگل سلطانی

بدون درس.

آقا اونایی که اشتراک دارن بیان با ما حرف بزنن خوب ماکه نداریم چیکار کنیم بیاید دیگه

جواب ها

،Nazi

بدون درس

من هرکاری میکنم نمیتونم اشتراک بگیرم
برای من هم این جوری فکر کردم فقط مال من یکی نمیتونم اشتراک بخرم هر کار میکنم نمیشه
منم نمیتونم اشتراک بگیرم البته شاید چون بانک ها رو هک کردن ...

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن