هلیا

بدون درس.

بچه ها بیاید بگین دوست پسر یا دوست دختر دارین یا نه و چجوری و چند سالگی با هم آشنا شدین

جواب ها

👑علی👑

بدون درس

اره دارم
بنده با افتخاااار سینگلم .😂 سینگلی رو عشقه .
Evil man

بدون درس

✨️🗿ندارم😴😂
سینگل به گور😂
آمیتیس

بدون درس

من با خودم تو رابطم از صفر سالگی آشنا شدم با خودم 😎😎😎😎🗿🗿🗿🤣🤣🤣
سحر sahar

بدون درس

من دارم ۲ تا هم دارم از ۱۰ سالگی با هر دوتا شون آشنا شدم دقیقا توی پارک بازار با دوستش اومده بود بعد شماره خواست بعد منم شماره دادم تا الان هم با دوستش و هم با خودش ارتباط دارم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن