Mahan

بدون درس.

بچه ها حتما باید دهم رو جمع بندی کرد توی تابستان؟

جواب ها

سلام برای اینکه تثبیت بشه برات هم توی کنکور تاثیره اره حتما جمع بندی کن
🧸Shokohui🧸

بدون درس

سلام لزومی نداره حتماً، اما اگر فرصت داشته باشین ، جمع‌بندی تو تابستون خیلی مفیده و شروع سال بعد رو راحت‌تر می‌کنه وخیلی کمک کنندهست براتون
ASAHIR

بدون درس

نه بابا رتبه برتر های کنکور میگن تابستون نهم ب دهم عشق و حال کردیم . مشاور منم گفته هنوز زوده زده میشید انرژیتون بزارید تو تابستون دهم ب یازدهم و یازدهم ب دوازدهم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن