سلام بچه ها من پیام های ارمیتا و ازیتارو نمیتونم بخونم فقط پیامای خودمو تو نظرات میتونم بخونم لطفا کسی بره تو پیامی که ارمیتا گفته بیاید حرف بزنیم وتو نظرات عکس بگیرید از پیاماشون

جواب ها

چی میگی تو دوست آرمیتا و آزیتا نیستی🤣

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن