سلام دوستان همگی خسته نباشید یه یوال داشتم خدمتتون اینمه من از مرداد یه کلاسی پیدا کردم که دروس تخصصی رو آموزش میده اما بدیش اینه که تموم کلاسا جلسه به جلسه ان و بالای ۳۰ جلسه زمان می بره تا یه فصل ازشون تموم شه، ، و منم میخوام تا شروع مدارس یه فصل از توم دروی تخقصی رو تموم کنم، بنظرتون چیکار کنم؟