Amir

بدون درس.

سلام دوستان همگی خسته نباشید یه یوال داشتم خدمتتون اینمه من از مرداد یه کلاسی پیدا کردم که دروس تخصصی رو آموزش میده اما بدیش اینه که تموم کلاسا جلسه به جلسه ان و بالای ۳۰ جلسه زمان می بره تا یه فصل ازشون تموم شه، ، و منم میخوام تا شروع مدارس یه فصل از توم دروی تخقصی رو تموم کنم، بنظرتون چیکار کنم؟

جواب ها

Amrly

بدون درس

کیفیت رو فدای کمیت نکن. اروم اروم جلو برو. قبل از مدرسه هر جلسه رو ببینی عالی میشه. همینکه یه مبحث جلوتر باشی اوکیه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن