به تو چه

بدون درس.

ای بابا من پایه چهارم و ۳ ماه دیگه میشم پنجم حالا میگن دانش آموزان پایه ی چهارم بییاید درمانگاه برای معاینه ی دندان 🤥🤥

جواب ها

❤parisa❤

بدون درس

آره منم اونجوریم منم میرم چهارم ولی اینهارا نمیگن
یسنا

بدون درس

چرا؟ خیلی بده نرو
زهرا

بدون درس

از مدرسه ما نگفتن
H bagerzadeh

بدون درس

چرا نرو🤨

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن