سلام عزیزم
آفرین که تلاشتو میکنی ، نهایی اونقدرا هم که همه میگن سخت و مشکل نیست ، فقط کافیه که به همه کتابت مسلط باشی و کوچکترین نکات رو هم بخونی...توی امتحانم باید کوچکترین و بی اهمیت ترین چیزهارو بنویسی که نمره از دست ندی (حتی ۱+۲=۳)
والا من از خودم راضیم و اگه دوباره برگردم همون کارا رو میکنم...هر روز ساعت 6 بیدار میشدم ساعت 12 هم میخوابیدم ، زیستو جوری میخوندم که وقتی کتابو میبست و به سقف نگاه میکردم بازم صفحه کتاب زیستو ببینم ، جوری مسئله ریاضی/فیزیک/شیمی حل میکردم که مجبور بودم هر دو روز یکبار خودکار جدید بگیرم و...
من توی این سه سال فقط ریاضی دوازدهمم مهر و ماه بود بقیه همه خیلی سبز بودن
برای آزمونم تابستون سالی که قرار بود برم دوازدهم ، قلمچی ثبت نام کردم ، هم بخاطر جامعه آماری بالاش هم برای اینکه میگن سطح سوالاتش خیلی شبیه کنکوره...اولش اصلا خوب نمیزدم ولی الان جزو تراز برتر هام...اینم گفتم که اگه خدایی نکرده ترازت پایین اومد از خودت ناامید نشی ؛ موسسه مازم خوبه ولی بنظر من سطح سوالاش یکم از قلمچی پایین تره...من بخاطر اینکه به خانوادم فشار بیشتری وارد نکنم ماز شرکت نکردم ولی آزموناشو دانلود میکنم و توی خونه آزمون میدم...اینم بگم پاسخنامه آزمون های ماز خیلی کاملتر از قلمچیه
من وقتی دهم بودم تابستونش زیستو فیزیکو شیمیو خوندم ولی سال بعدش هیچی یادم نبود...اگه برنامه ریزی درست و استانداردی داشته باشی خوب جمعش میکنی ، نگران نباش
توعم میخونی رتبه خوبیم توی کنکورت میگیری ، فقط اینکه به خودت باور داشته باش و به اندازه هدفت تلاش کن الکیم به خودت استرس نده ، مثلا من سال دوازدهمم با اینکه درسامو کامل میخوندم ولی وقتی معلم میخواست ازم بپرسه استرس وحشتاک میگرفتم ، طوری بودم که از شدت درد گرفتن قلبم دست چپم سر میشد