یه سئوال،
برای محاسبهٔ نمرهٔ آزمون نمونه دولتی اینکه گفتن به ازای هر ۳ نادرستی، یک پاسخ درست از بین میره.
یعنی اینکه این برای هر درسی جداست؟
منظورم اینه که اگه مثلاً من سه تا ریاضی غلط بزنم، یه درست از بین میره.
بعدش اگه از هر درسی یه دونه غلط زده باشم، اصلاً تاثیری نداره؟
کی گفته نداره، مثلا میگم یک درست از درس دینی بهت ده درصد میده ، حالا اینو تقسیم بر سه کن(ده رو میگم).
اون عددی که بهت میده به همون مقداریه که یک غلط کم میکنه