faty

بدون درس.

بچه ها آزمون تو سایت دیجی فرم چطوری ؟ تستی میدن یا تشریحی ؟ امتحان عربیم دو هفته بعد تو دیجی فرم نمی‌دونم چکار کنم ؟

جواب ها

Aysan

بدون درس

فکر کنم تستی هست اما اگه ازش خارج بشی برات تقلب میزنه
(ŽŻ)

بدون درس

خب من تابحال دادم خب و اینکه چهار گزینه ای و میگه معنی این عبارت رو بنویس برای عربی هم میتونی بیای اینجا کمکت میکنم
Negar Karimi

بدون درس

هم تستی هست هم تشریحی مال ما کلا تشریحی بود وقوانینشم اینا هستن که اگه رعایت نکنی تقلب حساب می شه یک اصلا نباید وقتی وارد سایت میشی ازش خارج بشی دومیش اینه که نباید پیش هیچکدوم از دوستات باشی که داخل همون سایت آزمون میدن سومیش اینه که نباید از صفحه سوالات داخل دیجی فرم اسکرین‌شات بگیری

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن