انصافا خارجيا چطور ميخوان زبون مارو ياد بگيرن ... ها= بله ها=چى ها=تعجب ها=چى ميگى ها=تأييد حرف ها=برو خودتى ها=خوشمون اومد ها ها ها= خوشحالى ها= چيه نيگا ميکنى ؟؟ من موندم چجوری خودمون یاد گرفتیم😂

جواب ها

برا چی یاد بگیرن؟
موندع تو چه موقعیتی میگیم ها 🤓
😂😂😂
sarina

بدون درس

باحال بود🤣🤣
خارجی ها هم همینارو دارن دیگه مثلاً زبان کره یه:بله یه؟!؟:بله؟ حالا کلی دیگه حوصله ندارم بنویسم😂
ناشناس:)

بدون درس

هااااا = وای حق گفتییی 😂😂😂🗿

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن