سلام ، من از هشتم اومدم، اون طرف متروکه شدهه، هشتمیا کجان؟ یعنی الان دیگه باید بیایم نهم؟

جواب ها

....

بدون درس

ناح اصلا 😨 اگه بیاین خونِتون گردن خودتونه😨🗣
Hani🥀

بدون درس

اگه هشتما بیان اینجا نهم ها هم میان دهم پیش ما😫 لطفاً ی هفته مونده به مدرستون بیاین🙏🏼

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن