سلام بچهها،خوب هستین من یازدهم خواستم یه توصیه کنم زمانی که آزمون نمونه دادم خیلی استرس داشتم ولی انتظار کشیدم منم دقیقاً شرایط شما رو تجربه کردم؛ میفهمم چقدر سخته وقتی با تمام وجود توانتو گذاشتی دهم قبول نشدم و اون موقع فکر میکردم دنیا به آخر رسیده.چون عاشق اون مدرسه ای بودم که ازمونشو دادم ولی هیچوقت بهش نرسیدم و شب و روزم نابود شد من آدم شادی بودم ولی دیگه خوشحال نیستم ولی ارزش نداره اینقدر خودتون رو عذاب بدین و غصه بخورین.اگه قبول نشدم فدای سرتون
اگه واقعاً هدفتونه و هنوز اون مدرسهای ر