دم معلم مطالعاتمون گرم گفت که امتحان مطالعات از درس ۱۲به بعد میگیرم 💆

جواب ها

واسه خرداددد؟
واوووو
OMID

بدون درس

خوشبحالتون برای ما یه جور دیگست
سوگل

بدون درس

معلم مون به ما گفت ازتون امتحان نمیگیرم
معلم مطالعات ما هم همین رو گفت

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن