اگه واقعاً هدفتونه و هنوز اون مدرسهای روکه آزمون دادیم میخواین، ناامید نشین. من خودم واسه یازدهم دوباره امتحان دادم و به مدرسه دیگه قبول شدم. با اینکه هنوزم عاشق اون مدرسهام، ولی اینو فهمیدم که اگه نشد هم، آخرِ دنیا نیست. فقط خواستم بگم حواستون به حالِ خودتون باشه، این امتحانها قرار نیست ارزشِ شما رو تعیین کنه.»