نیل‌مآه

علوم تجربی نهم.

بچه‌ها اونایی که برای سمپاد میخوندن ،الان یه احساس فرسایشی و خسته کننده ای دارین؟ اصلا یجوریه قبلا اینطوری نبودم

جواب ها

ℕ𝕠𝕧𝕒

علوم تجربی نهم

نه اصلا خسته نمیشم البته خسته نشدنم برای اینه که کلا درس نمیخونم😂🌬
Artimis.N¹⁸

علوم تجربی نهم

قبلا اونجوری بودم اما چه قبول شم چه نشم چه جنگ بشه چه نشه من سال اخرمه تو راهنمایی و الان اردیبهشته دارم کیفشو میکنم درسم حوصلم کشیدنی میخونم چون به حد نیازز تلاش کردم و تموم شده همشون دیگه مهم نیس چی‌بشه مه اینه تو حسرت این ماه نمونم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن