Bita محدودم

بدون درس.

سلام میشه کمک کنین منم امتحان دارم اینو حل کنید بگین توروخدا به من کمک کنین دیگه داداشتون نیستم

جواب ها

سلاممم خوبی خوب ماضی استمراری رو ما با ساختن فعل ماضی کانَ بدست میاریم و اینکه قسمت دوم فعل باید مضارع باشه پس شد فعل ماضی(گذشته )کانَ+ مضارعش مثلا یدرسون خودش مضارع هست ما بخوایم ماضی استمراری بسازیم میگیم که یدرسونَ میشه جمع مذکر غایب بعد میایم با فعل کانَ ماضی جمع مذکر غایب رو می سازیم میشه کانوا بعددد ماضی استمراریمون میشه «کانوا یدرسون» امیدوارم خوب گفته باشم🥲

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن