سلاممم خوبی
خوب ماضی استمراری رو ما با ساختن فعل ماضی کانَ بدست میاریم و اینکه قسمت دوم فعل باید مضارع باشه
پس شد فعل ماضی(گذشته )کانَ+ مضارعش
مثلا یدرسون خودش مضارع هست ما بخوایم ماضی استمراری بسازیم میگیم که یدرسونَ میشه جمع مذکر غایب
بعد میایم با فعل کانَ ماضی جمع مذکر غایب رو می سازیم میشه کانوا
بعددد ماضی استمراریمون میشه «کانوا یدرسون»
امیدوارم خوب گفته باشم🥲