نیسان

ریاضی هفتم.

رفتم امتحان دادم فارسی نوبت دوم عالی بود 😂😂😂😂

جواب ها

دختر رئالی⚡️

ریاضی هفتم

من اصلاً از ادبیات خوشم نمیاد😑 حاضرم هزار تا حرف چینی یاد بگیرم ولی امتحان ادبیات ندم😵‍💫

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن