من فکر میکنم عربی بیشتر رو درست زدم مطالعات هم همینطور قران هم همینطور پیام هم همینطور فارسی رو وقت کم اوردم نتونستم درست جواب بدم به همه ، رو هم که جواب دادم نمی دونم درسته علوم هم چندتا رو نوشتم نمی دونم درسته یا نه ریاضی هم چندتا رو نوشتم دوتا رو هم شانسی زدم دفترچه دوم رو هم چندتا سوال رو زدم که الان دارم فکر میکنم کاشکی نمیزدم چون اصلا امیدی ندارم درست باشه الکی نمره منفی میخورم