بچه ها میشه لطفاً هفتمی ها بگن کجان؟ همه رفتن هشتم؟ چرا همه شیشمی ها هجوم آوردن اینجا😐 چرا انقدر پرسات کویره؟!؟😑

جواب ها

اهریمن

بدون درس

منم هفتم
𝙍𝙖𝙝𝙖✮

بدون درس

فعلا هفتمم منم 🗿🤝
هفتما سر امتحاناان از جمله خودم😂
این دفعه با تریلی هوجوم میاریم...... نصف مون مونده.....🤞🤞🤞🤛🤛🗽🖐️
پس منم باید برم نهم😂
من هفتمم ببخشید دیگه ما لهتون کردیم شرمنده جای شما هم گرفتیم شینگلی نانای نانای ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷😜🤫🤫

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن