Ava🥋💎❤️🥇

بدون درس.

سلام یه سوال داشتم تدریس معلم کلاس هفتم (زبان) چه طوریه؟؟

جواب ها

..ema ..

بدون درس

سلام آوا
هر معلم فرق داره
Alexandra

بدون درس

بستگی به معلم داره. اما برای شیوه ی درس ها، معلم اگه کسی در کلاس تا به حال کلاس زبان نرفته باشه الفبا رو درس میده در غیر این صورت ممکن است در جلسه های دوم به بعد تدریس رو شروع کنه. برای امتحان ها هم که املا گرفته میشه. سوالات شفایی و تمرین های سر کلاس. انجام پروژه های مربوط به درس. روانخوانی و آزمون شنیداری. آزمون شنیداری جوری هست که یک صوت رو میزارن و بعد با توجه به اون صوت باید داخل برگه جواب بدید. ازمون های نوبت اول در دی ماه هم گرفته میشه. تمام نمرات شنیداری، روانخوانی، املا، پروژه ها و فعالیت های سر کلاس به عنوان نمره مستمر در کارنامه ثبت میشه.
بستگی به درس دادن معلمش داره 🧑🏻‍🏫 معرکه یادت نره💚💙💜عسلم🍯

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن