𐙚 𝗡𝗮𝘇𝗶

بدون درس.

بچه ها تروقران بگید تو پرس لاین تقلبا چین؟ تکرار آزمون ثبت می‌کنه ؟ دستم خورد بقراننن ولی هنوز آزمون اولی رو ثبت نکردم رفت بیرون

جواب ها

(ŽŻ)

بدون درس

خب منم اومده ام بیرون تقلب شده ولی ادامه دادم و ثبت شد ولی نمیدونم چرا معلممون جوابم رو نداد🤣

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن