من برگشتمممممم رفتم هفتم شدم دیدم خیلی تنهام برگشتم دلم یرایتان تنگ شده بودددد لطفااااااا بیاید با هم هماهنگ کنیم بریم هفتم منو شینوبو یه چن نفر دیگه رفتیم ولی خعلی کم بودیم

جواب ها

sanaz 🎀🩷

بدون درس

آره منم رفتم اصلا کسی رو اونجا نمی‌شناختم نمیدونستم کی هفتم و کی شیشم برای همین برگشتم موافقم بچه ها بیاین با هم بریم هفتم
والا منم اینطوری شدم فقط ی حرکت تو بیا بزن ی چاقو پلاستیکیا از اینا که تو میرن بخر ی وقت بچه هارو دیدی اذیتت میکنن بترسونیشون
𝐀.𝐳.𝐤

بدون درس

اره تنهایی بد است بد
آره هماهنگ کنیم باهم بریم
MARYAM

بدون درس

بله منم می روم هفتم ولی دوست دارم هنوز یه بچه دبستانی باشم راستی شما ها واقعا کدام مدرسه میرید
اونجا هم میخاستن بخورممون ولی بعضیاشون خدایی ادمای خوبیین

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن