پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
ششم
بدون درس
بازگشت
کانروجی میتسوری
بدون درس
.
من برگشتمممممم رفتم هفتم شدم دیدم خیلی تنهام برگشتم دلم یرایتان تنگ شده بودددد لطفااااااا بیاید با هم هماهنگ کنیم بریم هفتم منو شینوبو یه چن نفر دیگه رفتیم ولی خعلی کم بودیم
جواب ها
sanaz 🎀🩷
بدون درس
آره منم رفتم اصلا کسی رو اونجا نمیشناختم نمیدونستم کی هفتم و کی شیشم برای همین برگشتم موافقم بچه ها بیاین با هم بریم هفتم
سیدامیرسهیل عبدمنافی
بدون درس
والا منم اینطوری شدم فقط ی حرکت تو بیا بزن ی چاقو پلاستیکیا از اینا که تو میرن بخر ی وقت بچه هارو دیدی اذیتت میکنن بترسونیشون
𝐀.𝐳.𝐤
بدون درس
اره تنهایی بد است بد
🇮🇷 دختر ایران 🇮🇷
بدون درس
آره هماهنگ کنیم باهم بریم
MARYAM
بدون درس
بله منم می روم هفتم ولی دوست دارم هنوز یه بچه دبستانی باشم راستی شما ها واقعا کدام مدرسه میرید
💎꧁🦋🦋شینوبو🦋🦋꧂💎
بدون درس
اونجا هم میخاستن بخورممون ولی بعضیاشون خدایی ادمای خوبیین
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن