درود خوبید وقتتون بخیر ، من پایه یازدهمم ولی خب اومدم بگم که
امروز آزمون تیزهوشان و نمونه بود ، از اونجایی که خیلی براتون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم که بهترین نتیجه رو بگیرید
اگه اوکی هم نشد نگران نباشید و کم نیارید میدونید که زندگی بالا و پایین داره اگه شد نعمته نشد هم حکمت خداست پس نگران نباشید
ولی من مطمئنم شما آزمون رو خوب دادید و انشاءالله موفق خواهید شد
ندادید هم چیزی از تلاش ها و ارزش هاتون کم نمیکنه