Taha

بدون درس.

سلام دوستان یه کممممک برای امتحان ریاضی نوبت دوم ۳ روزه دارم می خونم فصل به فصل بعد امروز که یه روز اخر هست و فردا باید ازم امتحان بگیرن . یه امتحان نوبت دوم از خودم گرفتم شدم ۱۴ الان واقعا حالم بده و همه سوال ها هم بلد بودم و نوشتم بعد که تصحیح کردم خیلیش غلط در اومد 😭😭

جواب ها

اوا .....

بدون درس

حضوری شده
.......

بدون درس

هعی ناراحت شدم اشکال نداره

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن