یسنا

بدون درس.

بچه ها کسی کلیپی داره که از تجمع گرفته باشه برام بفرسته تکلیفمه هرکی داره بگه ایدیمو بدم بفرسته برام امتیاز میدم

جواب ها

نازنین هرشب تجمعات بود حتما داره ولی الان نیستش 😔😨💔
ما که ساندیس خور نیستیم🥰 از نازنین بگیر ولی اون خیلی ساندیس خوره
من از دوستم گرفتم بخاطر تو ها 🙄 به تاج حقمه دیگه😁🥲🫠 ا، ی، د، ی، بده برات بفرستم
ariel 19:)

بدون درس

خداروشکر که ندارم❤️
Artimis.N¹⁸

بدون درس

منم نیاز دارم دفاعی گفته نرین عکس خودتون با تجمعات رو ندین ۸ نمره رو نمیدم بهتون
. Zahra

بدون درس

نرفتم نه میرم و نخواهم رفت .

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن