نازنین

فرهنگ و هنر هشتم. هنرهای تجسمی فرهنگ و هنر هشتم

بچه ها نقاشی که مت کشیدم چطوره کامنت بزارید

جواب ها

سـلــین🦦💖

فرهنگ و هنر هشتم

عالییییییه زیباااست
Amitis

فرهنگ و هنر هشتم

عاشکوممممم عالیه👌🏻👏🏻
یک دانش آموز پایه هشتم

فرهنگ و هنر هشتم

زیبا نیس بلکه عالیهههههههه و کم نظیره 😭😍
امير علی¹

فرهنگ و هنر هشتم

خیلی قشنگ هست دست خوش
تینا.

فرهنگ و هنر هشتم

سلام. عالی است.
fatyℋ

فرهنگ و هنر هشتم

خیلی زیبا کشیدی ، بی نظیره 👏🏻🎀💗

سوالات مشابه هنرهای تجسمی فرهنگ و هنر هشتم

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن