آوین🕊

بدون درس.

این همه از خواب خودمون زدیم که آخرش بشه ۰:۰ 😐⚽️🏆

جواب ها

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۰۰ یه جورایی برد برده منکه ۵ دقیقه تا پایان بازی رفتم خابیدم ولی اصلا فوتبالی نیسم نگاهم نکردم فقت برام نتیجه مهمه اونم مهم نیس برام
عووو🤓🎀
fatemeh ❣️

بدون درس

دقیقاً
واقعا😐 ولی بیرانوند خیلی خوب توپ هارو گرفت😃

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن