ابوالفضل

بدون درس.

سلام دوستان عزیز یازدهم امیدوارم که حالتون خوب باشه . ببخشید من یک سوالی داشتم اگر قرار بود یک اشتباهی تو توی یازدهم کردید رو نمی‌کردید میشه بگید اون اشتباه چی بود . من ورودی پایه یازدهم هستم و برای نهایی های امسال استرس دارم . میشه یک راهنمایی هم برای امسال بهم بکنید . با آرزوی سلامتی و موفقیت در امتحانات نهایی. ممنون از شما ♥️🌹🌹🌹

جواب ها

Sa .

بدون درس

تابستون بجای اینکه بشینم فقط یازدهمو پیشخوانی کنم اول دهمو میبستم کامل تست میزدم براش بعد یکم از یازدهم پیشخوانی میکردم و اینکه کلا تابستونو از دست نده و نگو وقت زیاده از اول خوب بخون
Sina

بدون درس

تابستون به جای بازی و بازی میشستم یازدهم رو می‌بستم
Yalda

بدون درس

تست دهمتو ببند وقت اوردی یازدهمو پیشخوانی کن ؛ من اصلا نفهمیدم تابستون دهم به یازدهمم چطور گذشت واقعا هیچ کار مفیدی نکردم جز یکم پیشخوانی یازدهم، وارد یازدهمم شدی تست رو فراموش نکن، الان من نه تستی دهمو بلدم نه یازدهم نمیدونم چه غلطی کنم فقط نشستم رو امتحانای کلاسی و درگیر مدرسه بودم معدلم خوب شد دهم و ترم اول یازدهم ولی واقعا چه فایده...
آکادمیا

بدون درس

من به خودم خیلی سخت گرفتم اگه برمیگشتم یکم تفریح هم میکنم
از همون اول همه‌ی درسا رو بخون و با کلاس پیش برو و مرور کن آخر سال میبینی چه لطفی در حق خودت کردی حتی اگر اون موقع اذیت بشی نتبجشو آخر سال میبینی
F.Gh

بدون درس

مسیر خودته تصمیم با خودته کاری کن که بعد نگی ای وای هر کی مسیر خودشو داره

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن