تست دهمتو ببند وقت اوردی یازدهمو پیشخوانی کن ؛ من اصلا نفهمیدم تابستون دهم به یازدهمم چطور گذشت واقعا هیچ کار مفیدی نکردم جز یکم پیشخوانی یازدهم، وارد یازدهمم شدی تست رو فراموش نکن، الان من نه تستی دهمو بلدم نه یازدهم نمیدونم چه غلطی کنم فقط نشستم رو امتحانای کلاسی و درگیر مدرسه بودم معدلم خوب شد دهم و ترم اول یازدهم ولی واقعا چه فایده...