++-++

بدون درس.

بچه میخوام چندتا سوال ازتون بپرسم اگه مایلید جواب بدید 1:نظرتون راجب کردا چیه ؟ 2: لباس کردی مردونش قشنگه یا دخترونش ؟ 3: طرفدار چه خواننده کوردی هستید ؟ 4:یه تیکه از اهنگای رقص کردیو بگید ؟

جواب ها

fatima

بدون درس

آدمای خوبین هردوووو نمیشناسم😂
arezoo as

بدون درس

اصالت مهم نیس مردونشششش اینو نمیدونم ولی چه گیری دادی نه مردی هاا😂
۱ آدم های خوشگلی هستن به خصوص چشم هاشون 🥲 ۲.دخترونه ۳.محسن لرستانی بعضی‌ آهنگ های که کردی میخونه ۴ اینو نمیدونم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن