سلام عزیزم
به نظرم بهتره که دهم ات رو پیشخوانی کنی ، چون درس های دوره اول دیگه به کارت نمیان
اینجوری نیست که اصلا اصلا به کارت نیان مثلا یه سری از مطالب پایه توی درس ریاضی هشتم و نهم خوندین که باید مفهوم شون رو بلد باشی تا بعدا مثلا توی فصل سهمی یا تابع ریاضی راحت تر مفهوم رو درک کنی و یه جورایی پایه ات قوی باشه
ولی اگر مفهوم درسات رو خوب میدونی و پایه ات توشون قویه یه راست برو پیشخوانی دهم ، و توی تابستون الکی وقتت رو صرف درسایی مثل عربی و فارسی و ... نکن فقط وقتت رو بزار روی درس های تخصصی ات چون خیلی مهم ترن