~𝑇𝐴𝐻𝐴𓆃

بدون درس.

سلام چطورید؟ من نهمم و رشته تجربی رو انتخاب کردم،برای تابستون بشینم پایه رو جمع کنم یا دهم پیشخوانی کنم؟

جواب ها

هیشکی نیس
Amir hossien

بدون درس

چرا باید نهم رو جمع کنی ؟💔😂
NafAs

بدون درس

عقل چیمیگه
سلام عزیزم به نظرم بهتره که دهم ات رو پیشخوانی کنی ، چون درس های دوره اول دیگه به کارت نمیان اینجوری نیست که اصلا اصلا به کارت نیان مثلا یه سری از مطالب پایه توی درس ریاضی هشتم و نهم خوندین که باید مفهوم شون رو بلد باشی تا بعدا مثلا توی فصل سهمی یا تابع ریاضی راحت تر مفهوم رو درک کنی و یه جورایی پایه ات قوی باشه ولی اگر مفهوم درسات رو خوب میدونی و پایه ات توشون قویه یه راست برو پیشخوانی دهم ، و توی تابستون الکی وقتت رو صرف درسایی مثل عربی و فارسی و ... نکن فقط وقتت رو بزار روی درس های تخصصی ات چون خیلی مهم ترن
Amir Ali

بدون درس

پیشخوانی ، اصلا درس های دهم جدیده چیزی از نهم نمیاد بجز اتحاد های و چیزای ساده ریاضی همین و بس تخصصی هارو پیشخوانی کن دهم بدجور از بقیه جلو میفتی!!
Nia..

بدون درس

نهم مگ جمع بندی میخاد🤣🤣🤣کدوم ادم بی مغزی نهمو جمع میبنده

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن