تبسم

علوم تجربی هشتم.

کیا مثل من میگفتن بعد امتحان های خوش میگذرونیم ولی هر روز خواب 😂

جواب ها

Amitis

علوم تجربی هشتم

فکر کنم همه می گفتن 😂
:))))

علوم تجربی هشتم

منننن😂
خرخون😎

علوم تجربی هشتم

همه ‌...کیا خوش گذروندن؟☺️🔪

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن