maral

بدون درس.

فقط منم وقتی یادم میوفته یه دوره ی دیگه رو تموم کردم گریه ام میگیره 😭

جواب ها

Artimis.N¹⁸

بدون درس

کاری با شما ندارم اما من چه زود بزرگ شدم....۱۴ سالمه دارم دهم میرم بخونم ..اصن بچگی نکردم دلم برا خودم سوخت
𝐀𝐬𝐚𝐥

بدون درس

نبابا چه گریه ای فقط منتظرم این سه سال تموم شه🙏🏻
asra

بدون درس

منی که خوشحالم زودتر تموم شد >>🤧
سیددد

بدون درس

از تنها چیزی که میترسم (ناراحت نیستم فقط میترسممم)اینکه منو رفیقم تو آزمون قبول نشیمو و مدرسمون جدا بشه😃💔

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن