پرسان
ثبت نام
راهنما
دانلود اپلیکیشن
نهم
بدون درس
بازگشت
maral
بدون درس
.
فقط منم وقتی یادم میوفته یه دوره ی دیگه رو تموم کردم گریه ام میگیره 😭
جواب ها
Artimis.N¹⁸
بدون درس
کاری با شما ندارم اما من چه زود بزرگ شدم....۱۴ سالمه دارم دهم میرم بخونم ..اصن بچگی نکردم دلم برا خودم سوخت
𝐀𝐬𝐚𝐥
بدون درس
نبابا چه گریه ای فقط منتظرم این سه سال تموم شه🙏🏻
asra
بدون درس
منی که خوشحالم زودتر تموم شد >>🤧
سیددد
بدون درس
از تنها چیزی که میترسم (ناراحت نیستم فقط میترسممم)اینکه منو رفیقم تو آزمون قبول نشیمو و مدرسمون جدا بشه😃💔
سوالات مشابه
لیست سوالات مشابه
20 رو بغل کن!
جمعبندی شب امتحان همه پایهها در فیلیمومدرسه
ثبتنام کن