....

بدون درس.

رشته ریاضی بهتره یا تجربی؟

جواب ها

Artimis.N¹⁸

بدون درس

مامان بخدا منو با ریاضیت گ..اید.یی والا بسه یه حال ما رو هم بپرس
Elahe²

بدون درس

فرقی نداره فقط تجربی زیست داره و ریاضی هندسه
hana²

بدون درس

هر دوتاشون
🎀FATI 🎀

بدون درس

بستگی داره خودت چی دوست داری
شوالیه

بدون درس

هر دوتاشون خوبن بستگی به خودت داره
nazanin

بدون درس

تجربی من میرم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن