نازنین فاطمه

بدون درس.

من امسال میرم کلاس هفتم لطفاً بیاین توضیح بدین که کدوم درس سخت تره کدوم آسون تره همه چیز را می خوام بدونم و اینم بگین که خوابگاه خوبه یا پیش خانوادم باشم

جواب ها

اگه زرنگ باشی همشون آسونن معلومه پیش خونواده
بیسکویت 🍪

بدون درس

به ترتیب از سخت به آسون ریاضی علوم عربی فارسی زبان انگلیسی از من تا خدا یا هدیه کار و فناوری تفکر و سبک زندگی
زیآدمـ سـخت نیسـت هہ‏‏فتمـ فقطـ ریآضـی و علومـشـ سـخترع کهہ‏‏ آگهہ‏‏ تلآشـ کنی مـث آب خوردن مـیشـهہ‏‏ برآت حتی مـیتونی قبل آینکهہ‏‏ مـدرسـهہ‏‏ هہ‏‏آ شـروع بشـهہ‏‏ درسـآتو بخونی کتآبآی درسـی آز کتآبخونهہ‏‏ بگیر فیلمـآی آمـوزشـی ببین سـوآلآت درسـ رو بخون و..
علوم ..زبان

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن