the girl

بدون درس.

نظرتون درباره مشاور چیه؟ خوبه یا کار بیهوده ایه

جواب ها

دلیا

بدون درس

سلام بیهوده
روژهات

بدون درس

بیهوده اندر بیهوده
yas ..

بدون درس

ببین پر حد دو ماه که بفهمی داره چی میکنه چون اکثرا یه برنامه ثابت دارن کافیه تا خودت بنویسی
....

بدون درس

سلام من خودم پارسال هزار تا مشاور عوض کردم و اونواع مشاور ها را دیدم و مهم ترین چیزی که یاد گرفتم این بود که هر کسی تا خودش نخواد کاری را انجام بده هیچ کس نمیتونه مجبورش کنه و کلا برنامه ریزی اکثرشون همونطور بود که خودم انجام میدادم و امسال که دیگه مشاور نگرفتم و خودم برا خورم برنامه ریزی انجام میدم خیلی بیشتر پیشرقت کردم ولی خب اگه یک ماه بگیری و به تک تک حرف هایی که میزنه گوش بدی و انجامشون بدی میتونه خوب باشه و بهت کمک کنه

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن