آوا حسینی

بدون درس.

سلامم خوبید ببینید من کلاس هفتمم تموم شد مهر میرم هشتم بعد دلم میخواد که برای نهم به دهم تیزهوشان یا نمونه دولتی قبول بشم از الان بخونم خوبه نه ؟ کلاس بگیرم خوبه ؟ کتاب تست چیا بگیرم روزی چند ساعت تست بزنم لطفا راهنمایی کنید

جواب ها

🄴🄼🄼🄰

بدون درس

یه برنامه ای تو بازار هست اونو کن برنامه ریزی هست
🔹️vahid🔹️

بدون درس

اره خوبه فعلا فکر نکن بهش ۱ سال نیم منونده
از الان تا اون موقع شاید یادت رفت بنظرم از الان نه ارع بدون کلاس ک نمیشه این تستو نمیدونم ولی روزی س چار ساعت بشین بزن
نگار

بدون درس

سلام از الان شروع کن و کتاب هوش و کتاب علوم و ریاضی بگیر هم درسنامه هم تست باهاش کار کن من یکی از رفیقام از ساعت 12 بعدظهر تا 1 شب درس می خوند و چون از هفتم شروع کرد تونست تیزهوشان قبول بشه و کلاس آنلاین گرفت 4 ملیون توی این پکیج هم کلاس بود هم آزمون و توی آزمون ها درصد بالایی می گرفت و قبول شد

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن