تست خیلی کار کن ، حتما آخر شبا مرور داشته باش ، صبحا زود بیدار شو ، خوابتو منظم کن ، نوسانی نخون ، زیست هر روز توی برنامت باشه
همه فعالیت ها ، کار درکلاسا ، تمرینا همه رو کامل بلد باش مخصوصا تمرینا بقول معروف کتابتو قورت بده...نمونه سوال خیلی مهمه حتما کار کن ، من از سال یازدهمم سالیانه استاد کرمی شرکت کردم و واقعاً خیلی تاثیر داشت ، نمره ریاضیم از این رو به اون رو شد +ریاضی کنکورمم بستم
دیوونه نشو ، هممون میخوایم باعث افتخار و سر بلندی مامان و باباهامون بشیم فقط باید تمام تلاشمونو بکنیم
تو الان همه تلاشتو بکن ایشالا که قبول میشی ، اگرم نشدی که فدای سرت سال دیگش حتما قبول میشی...فعلا به پشت کنکور فکر نکن چون باعث میشه کمتر تلاش کنی