؟؟؟؟

بدون درس.

ادامه سوالم🤦🏻‍♀️ می‌دونم قرارع دوازدهم پاره بشم باید چجوری بخونم واسه کنکور بعد واسه ریاضی که بخام‌ تو نهایی نمره خوب بگیرم از اول باید چیکار کنم؟؟ یعنی چه مجموعه فیلمی ببینم؟؟ بعد درسته واسه کنکور ریاضی و فیزیک و نخونم وااااای من هیچی نمیدونمممم و اینکه دارم دیوونه میشم میخام واقعا یه کاره ای بشم نمیخام مامان بابامو نا امید کنم بعضی موقع ها به فکر پشت کنکور موندم میوفتم با اینکه الان خیلیییییی زوده واسه این چرتااا

جواب ها

yamin

بدون درس

تست خیلی کار کن ، حتما آخر شبا مرور داشته باش ، صبحا زود بیدار شو ، خوابتو منظم کن ، نوسانی نخون ، زیست هر روز توی برنامت باشه همه فعالیت ها ، کار درکلاسا ، تمرینا همه رو کامل بلد باش مخصوصا تمرینا بقول معروف کتابتو قورت بده...نمونه سوال خیلی مهمه حتما کار کن ، من از سال یازدهمم سالیانه استاد کرمی شرکت کردم و واقعاً خیلی تاثیر داشت ، نمره ریاضیم از این رو به اون رو شد +ریاضی کنکورمم بستم دیوونه نشو ، هممون میخوایم باعث افتخار و سر بلندی مامان و باباهامون بشیم فقط باید تمام تلاشمونو بکنیم تو الان همه تلاشتو بکن ایشالا که قبول میشی ، اگرم نشدی که فدای سرت سال دیگش حتما قبول میشی...فعلا به پشت کنکور فکر نکن چون باعث میشه کمتر تلاش کنی

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن