سلدا

بدون درس.

اگه کسی میخاد واسه تیزهوشان بخونه یا میخونه بیاد بخونیم

جواب ها

امير علی¹

بدون درس

کجا بخونیم
من خودم ۲ ساله میخونم و موفق ب قبولی در نمونه شدم و الآن هم برا تیزهوشان میخونم انواع کتابکار خیلی سبز دارم و طبق تجربیات من خوندن در روبیکا تاثیر چندانی ندارد
خرخون² 😎

بدون درس

منم میخام سمپاد بخونم

سوالات مشابه

Ad image

20 رو بغل کن!

جمع‌بندی شب امتحان همه پایه‌ها در فیلیمومدرسه

ثبت‌نام کن